Els vídeos més vistos
-
Com menja el Tió? (7.831)
-
La passarel·la infantil de Custo al Festival de la Infància de Barcelona (7.273)
-
Què menja un camaleó? (7.230)
-
Mortadel·lo i Filemó contra en Jimmy el Catxondo (7.060)
-
Petita història d’una guineu i un ratolí (6.828)
-
‘The Present’: un curtmetratge que us emocionarà! (6.694)
-
Lego, la pel·lícula (6.459)
-
Els minions més divertits us desitgen bon Nadal! (5.762)
-
Sticky el camaleó (5.075)
-
La mare perfecta (4.651)
-
Il pulcino Pio
15 novembre 2012
Vam ser dels primers que us vam descobrir l’ara ja tan conegut ‘Gangnam Style’ http://www.socpetit.cat/actualitat/tots-a-ballar-el-gangnam!-a1633.html?f=2. I, com heu pogut comprovar, no ens equivocàvem quan us dèiem que era el ball de moda. Doncs bé, ara us portem una altra cançó